Leiding kwalificeren als praktijkcoach

Eigenlijk moet een praktijkbegeleider eerst een kwalificatie aanvragen, waarna de praktijkcoach deze kan goedkeuren. Dit is omslachtig, en ik heb een manier gevonden waarop een praktijkcoach toch iemand een kwalificatie als leidinggevende kan toekennen.

Deze bookmarklet voegt de kwalificatie "Gekwalificeerd leidinggevende bevers, welpen, scouts" toe aan de lijst met kwalificaties: Kwalificeren

Bookmarklet instellen

• Open je bladwijzersbalk:
    • Chrome: Ctrl-Shift-B of Bladwijzers > Bladwijzerbalk weergeven om de balk weer te geven.
    • Firefox: Ctrl-B of "Bladwijzerbalk bekijken" om de balk weer te geven.
    • Internet Explorer: Alt-C of het sterretje rechts bovenin.
  • Sleep de volgende link naar de balk: Kwalificeren

Bookmarklet gebruiken

• Ken eerst alle 12 deelkwalificaties toe: ga naar de pagina "Kwalificaties toekennen" in het menu "Vrijwilligers", selecteer alle 12 deelkwalificaties en volg de stappen.
  • Ga opnieuw naar de pagina "Kwalificaties toekennen".
  • Voer de bookmarklet uit door op de knop te klikken die je net in de balk hebt gesleept.
  • Er komt nu onderaan de tabel een extra regel met "Gekwalificeerd leidinggevende bevers, welpen, scouts". Vink deze aan.
  • Volg weer de stappen zoals bij een normale toekenning.