Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al meer dan 70 jaar beleven jongens en meiden vanaf 5 jaar bij Scouting Wilo de leukste avonturen in een veilige omgeving,onder begeleiding van enthousiaste en ervaren leiding. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! Scouting Wilo is een open, betrokken en creatieve scoutinggroep midden in de wijk Bloemendaal maar ook vlak bij de natuur die Gouda omringt.

Scouting Wilo is onderdeel van Scouting Nederland, de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland met meer dan 100.000 leden.

Vrijwilligers gezocht

Ben jij enthousiast, geef je goed leiding en vind je het leuk om kinderen en jongeren te begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling? Of heb je misschien bestuurlijke kwaliteiten die je wilt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Meld je aan

Scouting is in Nederland de grootste jeugd- en jongerenorganisatie. Scouting biedt een leuke en spannende vrijetijdsbesteding en voor ieder kind een veilige en leerzame speelomgeving en uitdagende activiteiten voor jongeren. In Gouda zijn er al heel lang Scoutinggroepen aanwezig. Op deze pagina’s maak je kennis met onze Scoutinggroep. Van hoe het begon in  1 juli 1945 tot de huidige gang van zaken in de vereniging.

Lid worden

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur!

Maatschappelijke stage

Iedere scholier krijgt er wel mee te maken: de maatschappelijke stage. Sommige scholieren gaan aan de slag in peuterspeelzalen, bejaardentehuizen of sociale werkplaatsen. Maar je kunt natuurlijk ook bij Scouting terecht.

Mail ons om je maatschappelijke stage bij onze Scoutinggroep te lopen.

Sinds kort is het mogelijk om zonder extra kosten Scouting Wilo te steunen! Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Scouting Wilo, zonder dat het jou een cent extra kost!

Vacatures

Meer weten over vrijwilligerswerk bij Scouting? Laat je verrassen door één van de uitdagende vacatures of lees meer over vrijwilliger worden bij Scouting.

Komende activiteiten