Baracuda Zeeverkenners
Slider

De Baracuda Zeeverkenners bestaan sinds 1952 en is één van de vier waterscoutinggroepen in de stad Utrecht. Onze leden komen niet alleen uit de stad Utrecht maar ook o.a. uit Nieuwegein, Houten, IJsselstein, De Meern en Leidsche Rijn waardoor de groep een regionale uitstraling heeft.

De groep bestaat uit verschillende speltakken die zijn ingedeeld in leeftijdsgroepen. Wij hebben de volgende speltakken:

De groep wordt volledig gerund door enthousiaste vrijwilligers. Wekelijks zorgt de leiding van de verschillende speltakken ervoor dat er voor de leden een leuk en uitdagend programma is. Daarnaast zijn tal van mensen actief als Stam, in het groepsbestuurstichtingsbestuur en het onderhoud van ons gebouw.

Interesse?

Kom een keer langs op het troephuis! Je mag een maand vrijblijvend meekijken