Bevers
15-18 jaar
Roverscouts
18-21 jaar

Scouting bij de Taizégroep, wat is dat dan?

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Al vanaf 5 jaar ben je welkom bij Scouting, waar je iedere week weer uitdagende activiteiten doet.

Lees meer informatie

Eens langs komen om te kijken wat scouting is?

Laat je uitdagen en ontdek Scouting bij ons op Taizé Al vanaf 5 jaar is er bij onze groep heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! En je mag de eerste 4 keer gratis komen kijken! Lijkt dat je leuk? Klik dan snel verder!

Direct aanmelden

Sponsoring

Wist u dat het mogelijk is om onze groep te sponsoren op verschillende manieren? Dit kan op vele manieren en het is voor elke organisatie en elk bedrijf mogelijk om op hun eigen manier hier invulling aan te geven. Zo heeft Uijlenhoet Planning en Advies ons recent gesponsord met een nieuwe beamer scherm, waarvoor onze dank zeer groot is!

Meer over sponsoring