Clubhuis:

Sponserkliks
Inschrijven nieuwe leden

Welkom

Welkom op de website van waterscouting vereniging J.c.J van Speyk. Heb jij zin om te zeilen of vind je het gewoon super leuk om samen met je vriendjes en vriendinnetjes lekker buiten te spelen? Dan is Scouting echt wat voor jou! kom een paar keer vrijblijvend meedoen. Onze groep bestaat uit een aantal speltakken:

Bevers:  5-7 jaar
Welpen:  7-12 jaar
Verkenners:  12-18 jaar
Loodsen: 18-.. jaar

Nieuws

Vanaf 1 Januari 2024 geldt ook voor sportverenigingen een verbod op het gebruik van plastic wegwerpbekers en bakjes.
Vanaf dan hebben sportverenigingen de keuze uit het aanbieden van herbruikbare alternatieven, zoals afwasbare kopjes, glazen, hardcups , borden en bakjes en/of het gebruiken van de eigen beker of bidons van gebruikers.

In samenwerking met de gemeente voorziet Rotterdam Sportsupport de sportvereniggingen van een mooi aantal herbruikbare bekers voor warme dranken . Met de gratis uitgave van deze herbruikbare bekers voor sportverenigingen zijn we voorloper in Nederland!

Dit alles valt onder project Rotterdamse Bekerwinnaars. Wij zijn trots dat wij met dit project mee kunnen doen en zijn voorzien van een mooi startpakket herbruikbare bekers met als doel meer plastic te hergebruiken.