• Scouting hanzeluiden
  • GEORGANISEERD KATTEKWAAD
  • Welkom
  • Op deze site vind je informatie over onze Scoutinggroep midden in het Stadspark van Kampen, waardoor je al snel het gevoel hebt dat je je midden in de natuur bevindt. Scoutinggroep de Hanzeluiden biedt kinderen en jongeren vanaf 5 jaar wekelijks een actief en afwisselend programma. Buitenactiviteiten, plezier en het ontwikkelen van zelfstandigheid staan daarbij voorop.Afhankelijk van de leeftijd bouwen we bijvoorbeeld vlotten, gaan we kamperen, ravotten, hutten bouwen, kampvuur stoken en nog veel meer. Onze groep bestaat uit ruim 150 leden met verschillende achtergronden en culturen. We bieden een breed pakket van activiteiten aan, waarbij zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de wensen van de kinderen en ouders. Mede hierdoor is er een ontspannen en spontane sfeer ontstaan!

• Bevers
  • Mowgli-Welpen