Avontuur begint hier!

Scouting Heidepark is de eigentijdse scoutinggroep in Hilversum Oost, al sinds 1932. Ieder weekend gaan onze enthousiaste jongens en meiden de wereld in en leren, verkennen en vooral ervaren ze waar scouts voor staan!

Op zaterdag bieden we spannende, leerzame en uitdagende programma’s voor onze verschillende leeftijdsgroepen van 7 tot 20 jaar. We spelen samen een zelfbedacht spel in het bos, we bakken ons eigen brood boven het kampvuur en we leren hoe we een vogel kunnen herkennen. Ook zelf dingen maken zit ons in het bloed! Of het nu gaat om eigen maskers knutselen, hutten timmeren of zelfs hele torens uit de grond stampen: samen pakken we het aan.

We zijn een gezellige, eigentijdse groep met een enthousiast leidingteam dat iedere week klaar staat voor een nieuw avontuur! Kom langs en ontdek scouting in Hilversum.