St. Joannesgroep De Kwakel

Maatschappelijke stage

Iedere scholier krijgt er wel mee te maken: de maatschappelijke stage. Goed nieuws: dit kan bij de bevers, shanti’s en de welpen!
Vind je het leuk om met kinderen om te gaan, spellen uit te leggen en de leiding te ondersteunen met andere taken? Dan ben je bij het goede adres!
Samen met de leiding ervaar je hoe vrijwilligerswerk binnen scouting werkt en wat er allemaal bij komt kijken om een groep te leiden en een avond te organiseren. Maatschappelijke stage bij St. Joannes is uitdagend, variërend en vooral heel leerzaam. Je kunt alleen komen, maar ook met z’n tweeën.

Ga naar onze contact pagina om een mailtje te sturen naar de juiste speltak en je maatschappelijke stage bij onze scoutinggroep te lopen.