Welkom bij Scouting Prinses Irene in Roosendaal!

Op deze website vind je alle informatie over onze vereniging, zowel voor geïnteresseerden als voor bestaande leden. Via het menu bovenaan kan je door alle informatie bladeren. Het laatste nieuws plaatsen we op Facebook, zie de feed hieronder.

Ontdek Scouting

Scouting is de grootste jeugdorganisatie ter wereld. Iedere week komen kinderen bijeen om super leuke/spannende/uitdagende opkomsten bij te wonen. Deze worden georganiseerd door vrijwilligers en zijn toegespitst op de verschillende leeftijdsgroepen. Zo is het elke keer afwisselend en uitdagend!

Voor iedereen

Wij streven er naar dat iedereen welkom is bij Scouting. Ongeacht je achtergrond, kwaliteiten, of beperkingen.

Buiten bezig

Lekker naar buiten, de natuur in. Tenzij het slecht weer is, dan blijven we binnen in ons gebouw De Spinel.

Altijd anders

Elke week wisselen we af wat we doen. Bijv. koken, vuur maken, spelletjes, tocht lopen, etc. Laat je uitdagen!