Welkom op de website
van Scouting Berghem!

Welkom op de website van Scouting Berghem!

Wie zijn wij

Scouting Berghem staat voor uitdaging! Scouting Berghem biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.

Lid worden

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting Berghem heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur!

Vrijwilligers gezocht!

Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarbij je de mogelijkheid krijgt om in Berghem betekenisvol te zijn voor de ontwikkeling van kinderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Er zijn geen geplande activiteiten!

Ontdek onze speltakken

Bij Scouting Berghem hanteren we verschillende leeftijdsgroepen, ook wel speltakken genoemd. Elke speltak heeft z’n eigen programma, uniform en badges. Bij Scouting Berghem hebben we de volgende speltakken: