groepsfoto-2021-2022
groepsfoto-2021-2022
VRIJWILLIGER WORDEN?

Ontdek Scouting Lucas!

Scouting Lucas is een scoutingvereniging in ’s-Hertogenbosch-zuid sinds 1976 en onderdeel van Scouting Nederland, de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland.

Scouting Lucas organiseert wekelijkse opkomsten voor kinderen en jongeren in de leeftijd van 5 tot 18 jaar. We bieden onze leden diverse en uitdagende activiteiten gericht op plezier, ontwikkeling en een groeiende verantwoordelijkheid.

Scouting Lucas is een groep waar iedereen welkom is en zichzelf kan zijn. Tijdens de opkomsten doen we uitdagende en diverse activiteiten waar we plezier aan beleven.

Ook boven de 18 jaar bieden we genoeg uitdagingen en kun je leiding worden bij onze groep of aansluiten bij één van onze plusspeltakken.

Je vindt ons op Limietlaan 12, op de hoek van de Jacob van Maerlantstraat. Ons gebouw is te herkennen aan de zwart-gele luiken.

Stap jij in deze wereld vol avontuur?

Bevers

5-7 jaar

Welpen

7-11 jaar

Scouts

11-15 jaar

Explorers

15-18 jaar

Pivo’s

18-25 jaar

Stampertjes

25+ jaar

Stampij

25+ jaar

Jantje Beton

Kinderen moeten spelen voor een gezonde ontwikkeling!
Door te spelen leren kinderen dingen die ze de rest van hun leven nodig hebben, zoals vrienden maken en omgaan met tegenslagen.
Ook bij scouting geloven we dat buitenspelen bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen én een gezond leven.
Dus collecteert Scouting Lucas voor meer en uitdagender speelruimte en meer speelkansen. Dus collecteren we voor Jantje Beton.
Draag jij ook je steentje bij in deze wereld vol beton?