Scouting Lieshout - Mariahout

Op deze pagina's maak je kennis met
Scouting Lieshout - Mariahout.

Benieuwd naar wat Scouting nu precies is?
Ook dat lees je hier!

Sponsorkliks.com

Klik op de afbeeling voor meer informatie

Actuele informatie

Bezoek onze Facebook of  Instagram
pagina voor actuele informatie over
Scouting Lieshout - Mariahout.

Scouting Nederland is de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. In Lieshout is al ruim 20 jaar een Scoutinggroep actief. Op deze pagina’s maak je kennis met Scouting Lieshout - Mariahout. Van hoe het begon tot de huidige gang van zaken in de vereniging. Benieuwd naar wat Scouting nu precies is? Ook dat lees je hier!

Scouting Lieshout - Mariahout  valt binnen Scouting regio Helmond. De regio ondersteunt de groepen met speladviezen, trainingen voor
leidinggevenden, uitleen van materialen en regio opkomsten zoals de Regionale Scouting Wedstrijden, de Jungledag en de Bever doedag.

Alle regio’s vormen samen Scouting Nederland. In totaal bevat Scouting Nederland meer dan 1.000 Scoutinggroepen met gezamenlijk maar liefst 85.000 jeugdleden en 25.000 vrijwilligers. Scouting maakt onderscheid tussen land-, water- en luchtscouts. Scouting Lieshout - Mariahout behoort tot de landscouts van Scouting Nederland.