Kom je een keer kijken?

Iedere zaterdag zijn we bij scoutinggroep Dick van Toor hevig in de weer met allerlei activiteiten voor verschillende leeftijden. Lijkt het je leuk om een keer mee te kijken, dan kun je via de knop ‘meekijken’ contact met ons opnemen. Vervolgens neemt de leiding contact met je op. Hieronder kun je nog meer informatie vinden over wie we zijn en wat we doen.

Waar het avontuur echt begint

Meekijken

Het is mogelijk om drie keer gratis mee te doen!

Wil je de blokhut huren?

Scouting Dick van Toor biedt je de mogelijkheid om samen met je vereniging bij ons een gezellige tijd te hebben. Door de blokhut(ten) te huren kun je tevens gebruik maken van de vele faciliteiten die ons terrein voor jou te bieden heeft.

Bekijk faciliteiten

Nog niet genoeg van ons?

Op de social media kanalen proberen we zo goed mogelijk de activiteiten binnen de scouting weer te geven. Neem gerust een keer een kijkje!

Social wall

Hier vind je de socials