De speltakken

• welpen

akela wij doen ons best

Ben je tussen de 7 en 11 jaar oud? Houd je van spelen, rennen, stoeien, een vuurtje stoken, hutten bouwen en meer van dat soort gekkigheid? Kom dan bij de welpen!

• scouts

trouw, sober & spaarzaam

Ben je tussen de 11 en 15 jaar oud? Dan ben je scout en wil je avontuur! Denk aan tochten met uitdagende technieken, gave kampementen opzetten of gewoon een potje voetballen.

• Explorers

jullie kunnen op mij rekenen

Wanneer je 15 jaar bent geworden, zit je niet meer te wachten op een leiding die je handje vasthoudt. Daarom doe je bij de RSA waar je zelf zin in hebt!

• stam – nexus

ik dien

Ben je ouder dan 18 jaar? Dan kom je bij de stam. De stam ondersteunt bij groepsactiviteiten en kampen. Daarnaast draaien ze een eigen gevarieerd programma.

Over scouting Vries

Welkom bij scouting Vries! Je vindt ons aan de rand van Vries. Vlak achter het zwembad ‘De Leemdobben’ en de ijsbaan ‘Aol Gloep’ staat ons prachtige clubgebouw. Binnen onze scoutinggroep vind je speltakken voor verschillende leeftijden. Onze groep bestaat uit de volgende speltakken: de welpen (7-11 jr.), de scouts (11-15 jr.), een RSA (15-18 jr.) en een stam (18+). Ons clubgebouw staat midden in een gemengd loofbos waar we het hele jaar door elke week opkomsten draaien.

Zeg eens hallo!

Ben je enthousiast geworden en wil je graag contact met ons opnemen? Dat kan! Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vul de captcha in.
Nog niet alle velden zijn ingevuld. Vul een geldig E-mailadres in.