Scouting Sarto is een leuke en gezellige scoutinggroep in Amsterdam gelegen aan de Sloterplas. Samen beleven wij allerlei avonturen met alle leeftijden in en op het water en op het land. Kijk vooral verder naar wie wij zijn, wat wij doen en kom een keer kijken!

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 7 jaar is er bij Scouting Sarto heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur!

De verschillende leeftijden bij Scouting zijn te vinden bij de Welpen, de Zeeverkenners, de Wilde Vaart en de Loodsen. Heb je interesse om eens te komen helpen als leiding?

Wij zijn hier te vinden

Onze speltakken

Speltakken zijn de verschillende leeftijdsgroepen die binnen Scouting gelden. Bij Scouting Sarto zijn de volgende speltakken actief:

Welpen

7-11 jaar

Voor alle jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar.

Zeeverkenners

11-16 jaar

Van 11 tot 16 jaar voor iedereen die van varen en avontuur houden.

Wilde Vaart

16 +

Jongens en meisjes van 16+ die voor een uitdaging te vinden zijn.